.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميزان مشاركت مردم از مجلس هفتم پيشي گرفت

وزير كشور حضور مردم در انتخابات را پرشور و با نشاط دانست و گفت : ميزان مشاركت مردم در اين دوره از انتخابات از مجلس هفتم بالاتر رفت.


به گزارش ايرنا ، مصطفي پورمحمدي افزود : با وجود اين كه براساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي سن راي‌دهنده گان از ‪ ۱۶‬سال به ‪ ۱۸‬سال تغيير كرد و حدود ‪ ۴‬ميليون از جوانان واجد شرايط راي دادن از حضور در انتخابات محروم شدند ،اما ميزان مشاركت مردم نسبت به مجلس هفتم پيشي گرفت.

وي در بخش ديگري از گفت و گوي خود با اشاره به انتخاب تاريخ روز ‪ ۲۴‬اسفند براي برگزاري انتخابات افزود : برگزاري انتخابات در اين روز يكي از دغدغه هاي مجريان انتخاباتي بود.

وزير كشور خاطرنشان كرد : با توجه به اين كه اين تاريخ (‪۲۴‬اسفند) در روزهاي پاياني سال بود ، گمان مي‌رفت كه مردم مشغول خريد عيد و آماده سفرهاي نوروزي مي‌شوند واستقبال خوبي از انتخابات نمي‌شود.

وي افزود : همچنين بر اساس مصوبه مجلس شيوه تبليغات اتنخاباتي تغييركرد و به علت ناآشنايي فعالان سياسي و نامانوس بودن مردم با اين شيوه‌ها گمان مي رفت فضاي انتخابات سرد باشد.

پور محمدي با تقدير از رسانه‌ها ،اصحاب قلم و خبرگزاري‌ها گفت : شما با اطلاع رساني دقيق و حساب شده خود توانستيد اين نقايص را برطرف كرده و به بهترين شيوه باعث حضور پر شور و مشاركت حداكثري مردم شوبد.

وي خاطرنشان كرد : مردم قدرشناس اين خدمات ارزشمند شما هستند و در نظر سنجي‌ها بر اين مطلب تاكيد كردند.

وزير كشور افزود: بر خود مي‌دانم از خانواده بزرگ اطلاع رساني كشور در اين خصوص تشكركنم كه با درايت و هوشمندي خود موجب حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات شدند.

وي در ادامه در خصوص اعلام نتايج انتخابات گفت : تلاش مي‌كنيم نتايج نهايي انتخابات را در اسرع وقت به اطلاع مردم برسانيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.823 seconds.